10 de setembre 2012

BENVINGUTS

Benvingut/da al nostre bloc,

Som una de les comunitats de l'Arca de Catalunya, estem a Moià, un poble de Barcelona.
Comptem amb dues llars, els Avets i l'Olivera, i un centre ocupacional, l'Arc de Sant Martí.

Des del taller ocupacional, un grup de persones estem realitzant el bloc. l'equip de redactors som en Xavi, en Jordi P., la Mònica, en Jordi G., la Rosa, en Jordi R,  la Laura i la Sonia.

A continuació una petita presentació de cadascú:

Xavi: Hola, soc de Moià i vinc cada dia a treballar al taller ocupacional. M'agrada tocar el piano, escoltar música, els ordinadors, etc.

Jordi P: Soc de Barcelona, però visc a Moià, a la llar dels Avets.
Soc un gran culè, m'agrada molt el fútbol, els idiomes, encara que només parli el català, també m'agrada viatjar molt, he estat a Suïssa, Roma i París.

Mònica: He nascut al Prat de Llobregat, encara que fa molts anys que visc a Moià, a la llar dels Avets.
M'agrada molt els massatges, passejar, els animals, anar a prendre algo al bar.

Rosa: He nascut a Terrassa, encara que visc a Moià a la llar de l'Olivera. Soc molt pressumida, m'agrada molt maquillar-me i posar-me guapa.

Jordi G.: Hola a tots, soc de Vic. Cada cap de setmana marxo a casa, però els dilluns al mati torno cap a Moià. Visc a la llar dels Avets.
M'agrada molt els esports, viatjar amb la família, etc

La Laura es la responsable de voluntariat i la Sonia és monitora de taller.

Esperem que us agradi molt el nostre bloc!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada