01 de juliol 2013

REVETLLA DE SANT JOAN

El passat 23 de juny, vàrem anar tots a la llar d'Els Avets a celebrar la nit més curta de l'any.

Cap a les 7 de la tarda, els de l'Olivera vam anar cap Els Avets a donar un cop de mà als nostres companys per preparar tot el sopar.
Vam montar la taula dins del menjador, ja que el temps no ens va acompanyar, i no vam poder celebrar-ho al jardí.

Érem unes 20 persones, i per sopar varem fer una mica de pica-pica, pa amb tomàquet i embotit. Per beure hi havia fanta, cervesa sense alcohol i aigua.
I de postres.... coca de llardons, coca de crema i coca de fruita!

Al finalitzar el sopar, un grup va marxar a dormir, uns altres ens vem quedar dins de casa a veure com els nostres companys, els més valents, tiraven petards, i uns altres vam seure fora al jardí per gaudir dels petards.

MÒNICA: Me gustó mucho. es muy divertido tirar petardos. Nos lo pasamos muy bien.

ROSA: Hi havia molts petards, feia molta olor a pólvora. La Lola estaba al meu costat, vam seure en una cadira al jardí. Hi havia molta gent tirant petards. Ens vem divertir molt!

JESÚS: Me lo he pasado muy bien tirando petardos. Había mucha gente en la calle.

JORDI R: Yo me fui a la cama. A mí los petardos no me gustan.

MARIA: Yo me fui a dormir porquè no me gustan los petardos.

TERE: Jo vaig anar a dormir, estava cansada.

MONTSE: Em vaig quedar dins  la llar, ho mirava des de la finestra del menjador. M'ho vaig pasar molt bé.




1 comentari:

  1. Molt be!!!! ja me-l imagino a tots plegats amb aquests comentaris!!! Molt eixerits tots, perque qui te por, va cap dins!!! hahahahaha!!!
    Apa, gent, un pet'o ben fort per a cadascun@!!!!!
    Teresa Codina

    ResponElimina