29 de juliol 2013

VACANCES D'ESTIU

Hola a tots/es,
Ja ha arribat l'estiu i l'equip del bloc i del facebook us volem desitjar unes molt bones vacances.
Nosaltres també en fem, es per això que us demanem disculpes perquè durant tot el mes d'agost no s'actualitzarà el bloc ni el facebook.

Aquí us deixem una petita mostra del que farem per vacances:

XAVI: El dijous dia 1 d'agost marxaré cap a Barcelona amb el meu pare. Diumenge al mati anirem cap a l'estació de Sants per agafar l'ave fins a Sevilla, on agafarem un autocar per arribar a la Puebla de Cazalla. Aprofitarem per veure la família i per anar a veure una mica de flamenc.
Bones vacances a tothom!



JESÚS: Estas vacaciones iré a Tordera, al Rusc como el año pasado, me lo pasaré bien, iré a la piscina, a la playa, tomare el sol, iré a pasear por Tordera.... Después me iré a la montaña unos cuantos días.
Buenas vacaciones!

MÒNICA: Yo iré al Rusc, a Tordera de vacaciones. Me gustaría ir a la playa, a la piscina, a tomar algo en alguna terraza, porque hace mucho calor.


JORDI P.: Aniré a Tordera a passar uns quants dies amb els meus companys. Després aniré a Barcelona amb la meva germana, i també aniré a Sant Pol per veure els meus amics i banyar-nos junts a la piscina i a passejar una mica.

JORDI G.: A l'agost ja no fem res al taller fins el 2 de setembre. El dijous marxo cap a Palamos amb la meva mare i la meva germana. El dia 5 torno a Moià i el 16 d'agost marxo a la Vall de Boí i Taüll fins el 23 d'agost.













La Rosa ens ha dibuixat la platja, i com que el temps no acompanya gaire li ha posat uns núvols....  Bon estiu !!!!






BON ESTIU A TOTHOM!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada