15 de setembre 2014

JA HEM TORNAT DE LES VACANCES!!!!!

Fa dues setmanes que ja em tornat de les vacances!

Us farem cinc cèntims del nostre mes d'Agost:

Hem estat per Moià:
- Vam anar a la piscina del Jaume i a dinar
- Vam anar a Castellcir al bar de l'Eva, amb els amics
- Vam estar be als Avets. A alguns ens agrada més estar a casa nostra i a altres tots junts a la mateixa llar durant l'estiu.
- També vam anar a missa de 12
- Vam estar molt be amb els voluntaris i monitors. I amb les visites
- Alguns ens va agradar anar a la piscina de Moià.
- Vam anar a passejar a la Creu
 La Rosa Gil ens comenta que li va agradar molt estar a la llar dels Avets, on va estar uns dies de vacances.
- A vegades semblava una olla de cols perquè hi havia molt xivarri. L'espai dels Avets si que va estar bé



També varem anar de vacances a Tordera:
- El que més em va agradar va ser la gent (Jordi Gabaldà)
- La casa em va agradar molt (Jesús)
- L'any vinent m'agradaria anar-hi (Susana)
- El tren era molt divertit (Antonio)
- Em va agradar molt la piscina (Montse i Mònica)
- Tordera està molt vist, m'agradaria fer les colònies a Tarragona (Jesús)
- El tren va ser el que més em va agradar (Rosa)
- Aquest any no ens vam perdre i varem trobar la casa més ràpidament (J. Gabaldà)
- Em va agradar anar a la platja i a sopar fora (Mònica)







Per acabar també hem estat uns quants dies a la Vall de Boí, a Penyíscola i a Donosti!!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada