09 de febrer 2015

COMIAT ANDRÀS

El passat mes de Gener vam acomiadar-nos del nostre amic Andràs Fedor, el voluntari d'Hungria que ja va marxar cap al seu país després d'estar amb nosaltres una bona temporada.

El divendres 23 de Gener a la llar de L'Olivera vam fer una festa perquè tothom qui volgués es pogués acomiadar d'ell.
Ens va preparar un berenar-sopar per llepar-se els dits, per picar hi havia uns aperitius i seguidament pizzes variades que les havia cuinat ell amb l'ajuda de la Natasha.

La mònica, en Jesús, la Rosa, la Elisa, la Maria juntament amb l'Aitor i la Maria González el vam acompanyar fins l'aeroport el dissabte 24 de Gener.
A l'aeroport, va rebre una gran sorpresa, doncs el Gökhan i la Helena estaven allà també per acomiadar-se d'ell (havien sigut voluntaris fa uns anys enrere)

Rosa: L'Andràs feia molt el pallasso, li agradava fer bromes
Mònica: Em va regalar braçalet blau, és un record
Jesús: Era molt amable
Jordi R.: És molt simpàtic i guapo. Jo l'ajudava a cuinar.
Jordi P.: És molt bon cuiner
Tere: Anàvem a ballar junts, m'agradava molt
Jordi G.: Vam anar a fer una cursa amb en Ramon, l'Andràs i jo. Tinc molt bon rècord d'ell.
Carmen: Anàvem a caminar junts, a prendre alguna cosa al bar Casal, m'agradava molt
Xavi: Mentre jo tocava el piano, ell m'acompanyava amb la guitarra, era molt guai!!!!

Elisa: Aquí tens la teva casa, ja pots venir sempre que vulguis. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada