17 de març 2017

CAP DE SETMANA A TOLOUSE

En Jordi Soler i jo vam anar a passar uns dies a Tolouse amb la Sarah i la seva família que ens van obrir les portes de casa seva. Al creuar la frontera, el meu mòbil va posar els telèfons amb prefixes d’Espanya, ja érem a França.

Vam anar a un barri que és diu Balma,  ens va venir a rebre el pare de la Sarah, que ens va convidar a dinar a casa seva.
Ens van portar a conèixer l’Arca de Tolouse: Blagnac, on viu el germà de la Sarah, en Mathieu i vam sopar a la comunitat.

El cap de setmana vam aprofitar també per fer turisme: basílica de Sant Sermein, exposició en el museu de ciències naturals, la plaça del zodíac, museu dels Augustins,... També vàrem aprofitar per anar a comprar una mica de souvenirs.

El diumenge vam fer una excursió i  vam arribar a  Grisolles, el poble on viu la germana de la Sarah. La casa estava situada enmig del camp, us podeu imaginar la tranquil·litat que hi havia, només se sentien els ocells.
I dilluns, com era l’últim dia, al mati vam aprofitar i vam pujar a un bus turístic que ens van fer una ruta per Tolouse, ens va agradar molt.
Després de dinar, vam carregar el cotxe i cap a Moià, el cap de setmana llarg havia acabat.

Des d’aqui volem donar les gràcies a la família de la Sarah, a la Sarah i al Fabio per haver-nos portat a Tolouse, va ser una experiència molt agradable per nosaltres!