29 de maig 2015



PINTADA DEL MUR DE LA LLAR DE  L’OLIVERA



El passat 23 de Maig, vam estar pintant el mur davant de la de la llar de l’Olivera.

Per a realitzar aquesta activitat, vam comptar amb l’ajut de les persones acollides de les dues llars, el cercle artístic de Moià així com, altres persones que es van oferir voluntàries per a col·laborar en aquest dia.

Aquesta activitat es va realitzar durant el matí del dissabte fins l’hora de dinar.
Vam viure aquesta experiència de manera molt positiva.

“Va venir molta gent de fora...” (Rosa V.)
“ Vaig estar pintant una estona...” (Montse)
“Em va agradar molt pintar, vaig estar pintant arriba-abajo, arriba-abajo amb el color verd...” (Rosa V.)

“ Feia molta calor” (Rosa V i Montse)
“L’Encarna ens va fer fotos. Ho vaig fer molt bé i, la Mercè, va estar molt contenta” (Rosa V.)
“El muro se pinto para que estuviera bonito” (Jesús)
“Me gusta el muro porque tiene varios colores” (Rosa G.)
“Se pintó un paisaje, que era Moià” (Jesús)
“És maco” (Montse)

Desprès d’un matí molt dur de feina i de molta calor, vam dinar tots junts a l’Olivera on la Natasha (voluntària) va fer el dinar.
“Va estar molt bé” (Rosa V.)
“Està més maco ara, falta un tros per pintar encara però m’agrada més ara (Xavi)
“Podríem pintar un sol, unes tovalloles i una platja, no?” (Xavi)



Us adjuntem unes fotografies d’aquest fantàstic dia!


Esperem que us agradin!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada