24 de setembre 2015

EL JORDI SOLER ARRIBA A LA COMUNITAT



Aquesta setmana ha vingut un nou company al taller i a la llar Els Avets, en Jordi Soler. Ja  el coneixíem d’haver estat de vacances a Tordera amb nosaltres.

Aquí us fa una breu presentació per a que el conegueu:

“Sóc de Barcelona i ara viuré a Moià, a la llar Els Avets. Tot i que estic molt content d’estar aquí, a estones trobo a faltar la meva gosseta, la Nana. La veuré els caps de setmana i li faré molts mimitos.
M’agraden moltes coses; m'encanta fer puzzles, bijuteria, tapís, faig maquetes de tren i l’scalextric i jugo a bitlles. També, vaig en bicicleta i tinc molts trofeus de diferents competicions”.




Li donem la benvinguda a la nostra gran família i esperem que s’hi trobi molt bé amb tots nosaltres.

“Està molt guapo, ha anat molt bé la setmana” (Rosa V.)
“Ens hi trobem molt bé amb ell” (Jordi P.)
“Es un chico muy espabilado” (Jesús)
“És molt eixerit i simpàtic” (Xavi)
“Farem moltes sortides a molts llocs” (Xavi)
“Es muy buen compañero en el hogar” (Rosa G.)
“Estem molt contents de que estiguis al taller” (Tots)


El Jordi Soler és molt aficionat a les maquetes de tren i a l’scalextric. Fem una crida a persones de la zona de Moià i el Moianès, que tingueu aquesta mateixa afició, a convidar-lo a compartir algunes estones, segur que us ho passareu molt be!. Els interessats/des poseu-vos en contacte amb la Laura – telf. 93 8301362 – voluntariat@avets.cat. Moltes gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada