04 de setembre 2015


L'AGOST ALS AVETS                




Ha estat un mes amb molta activitat i molt diversa. Vam fer diferents grups i vam a anar a passar uns dies de vacances a la casa que ens van deixar els nostres amics del Rusc a Tordera, El Brunzit.

És una casa molt bonica i molt gran amb moltes habitacions i banys (tots)
Un dia que plovia vam anar al cinema a Blanes. Vam veure TED 2 i ens va agradar molt (Jordi G.)
Vam dinar amb la Lluïsa i el Jordi a Malgrat. I vam fer moltes sortides (Xavi R.)
Vam trobar-nos amb la Paloma, la voluntària de Mèxic que havia marxat cap El Rusc feia uns dies (Xavi R.)

aquí trobareu fotos de les "aventures": https://flic.kr/s/aHskjxd6eJ

Alguns hem anat amb les nostres famílies a passar alguns dies de vacances.
Amb la meva germana vam anar a fer una paella molt grossa, amb molt peix. Estava molt bona (Jordi P.)

També vam anar per grups a diferents llocs de colònies. Alguns a la platja i d’altres a la muntanya.
A L’Estartit vaig anar a la piscina (Rosa V.)
A Comarruga vam anar a la platja i a la piscina (Jordi G.)
Nos gustó conocer a gente nueva (Jesús R.)
Fuimos de colonias a Valencia con mi novio, hicimos muchas cosas (Rosa G.)
En Pineda vimos cabezudos y fuimos a ver una peli de bandidos (Jesús R.)




A primers d’Agost va arribar la FRAUKE, una nova voluntaria alemanya, que es quedarà amb nosaltres tot un any. MOLT BENVINGUDA FRAUKE !!!







El dia 1 de setembre ha marxat la CINTIA, després d’estar amb nosaltres des de primers de juny. Li vam fer el comiat el dilluns. De fet no va ser un comiat, només un fins aviat perquè ens ha dit que, com que viu a Badalona, ens vindrà a veure de tant en tant. MOLTES GRÀCIES CINTIA per tot el que hem pogut compartir amb tu i també gràcies al teu company Enric per tot l'ajut!!!. 






Estem molt contents perquè tenim una nova companya al taller, la MARIA CARRERAS, des de la primera setmana de setembre. MOLT BENVINGUDA !!. La Maria ens explica:

Em dic Maria Carreras i tinc 52 anys. Visc a Calders amb la meva germana Concepció durant la setmana, i els caps de setmana, vaig a Hostalets amb la meva altra germana, la Marina.
Abans estava a Manlleu a un centre especial de treball, i ara, començo al taller ocupacional Arc de Sant Martí de la Comunitat Els Avets.
En el meu temps lliure m’agrada veure la televisió i jugar a videojocs. M’agraden els programes i pel·lícules de “tiros” i m’agrada molt veure el Gran Dictat.
Amb els companys d’abans vaig anar de colònies a la platja cinc dies. A les nits, desprès de sopar, anàvem a veure el ball que feien al carrer.

Estic molt contenta de fer nous amics a Moià. 

2 comentaris:

  1. Muchas gracias a todos ustedes por esta experiencia que ha sido hermosa, estoy feliz por todo lo compartido y aprendido, se los quiere!!! Nos vemos prontito!!! ;) Cintia

    ResponElimina